Wednesday 4 November 2009

μανα σε τι κοσμο με εφερες να ζησω?

εστραφηκα τζιαι αν τζιαι εσιει κατι μηνες να γραψω κατι εχω πολλα να πω

πρωτο, αλλα τι πρωτο, αν κατσω να τα μετρω εννα χαθουμε στο απειρο
ξεκινω. μανα που με εφερες να ζησω?
πρωτα εσυ τζιαι ο παπας να θελετε να σπουδασω κατι που εν ηξερα τι ενι τζιαι μετα που το κουτσοπερνω να μεν μπορω να το αλλαξω αμπα τζιαι πληγωσω σας
που την αλλη φκαινω με μια κοπελλουα τζιαι στο πουθενα λαλει μου να χωρισουμε.
ατε ειπα σαλπαρουμε για αλλους προορισμους αλλα ελοαρκαζα διχα τον ξενοδοχο. ποιο ξενοδοχο? ε ετο ζητω καποιας αλλης να φκουμε τζιαι ερκετε η αρφη της τζιαι λαλει μου "ρε μα σκεφτεσαι πριν καμεις κατι? να το ξιασεις" τζιαι απαγορεφκει της να φκει μαζι μου
εν με εκανουσαν τα δικα μου εκατσα ο αμπαλατος τζιαι ηβρα το ΡΙΚ SAT στο ιντερνετ να βλεπω τι παιζει κυπρο: εσιει μια βδομαδα ουλλοι εχουν προβλημα με τη κυβερνηση γιατι επλημηρισαν, τζιαι βλεπεις τον συλικιωτη τη μια μερα στο περα χωρκο νησου τζιαι την επομενη στην αθηνα σε συνεδριο του οηε, τζιαι δωστου να τσακκωνουντε οι πολιτικοι στη τηλεοραση-ευτυχως που εν πιο ηρεμοι που τους καλαμαραες- για το ενα τζιαι το αλλο

ετσι στο τελος τελος της ημερας να με πιανουν που ουλλα,να με πιανει το μαραζι για την τραγικοτητα του θανατηφορου που εγινε ξημερωματα της τεταρτης στη κυπρο, να με πιανει πονοτζιεφαλος που το δκιαβασμα διοτι επιτελους αποφασισα να δκιαβασω, να με πιανει αγχος ποτε εν να τελιωσω τα εσεηςτζιαι να με πιανει τζιαι νυστα γιατι εψες μονο 6 ωρες ετζιοιμηθηκα τζιαι για να μεν παθω το ιδιο ποψε αντε γεια

ταλεμε συντομα

No comments:

Post a Comment